Pattetnshop

فروش الگوهای خیاطی وچرم

نظرسنجی سایت

چه مطالبی وچه برنامه هایی مورد پسند شما میباشد تا در سایت قرار گیرد

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 51
  • بازدید کل : 403436

پیوند ها

آمار بازدید سایت

تقویم رنگارنگ


تقویم رنگارنگ

تقویم رنگی رنگی

SC20130901-120019

 

SC20130901-120058

اپلیکیشن اندرویدی تقویم رنگی رو تا الان دیگه همتون میشناسید! همون تقویمی که هر روز صبح سعی میکنه زندگیتونو رنگی تر و شادتر بکنه. یه خبر خوش اینه که این تقویم توی جشنواره ی پردیس دانشگاه شریف دوم شد! جشنواره ی پردیس یه رقابت بین اپلیکیشن های داخلی بود که رنگی رنگی بعد از راه پیدا کردن به مرحله ی نهایی تونست رتبه ی دوم رو بدست بیاره! هورا!

تقویم رنگی رنگی
اپلیکیشن تقویم رنگی رنگی حرفه ای بالاخره اومد!

تقویم ها با زندگیمون گره خوردن. امکان نداره کسی پیدا بشه که از تقویم استفاده نکنه. ولی تا جایی که یادمون میاد تقویم ها همه شبیه هم هستند. به غیر از کمی تغییرات ظاهری در طرح و جلدشون، همیشه همون روزها با همون مناسبات تکراری که همه دیگه تقریبا حفظ شدیم تکرار می شن. اینجا اما خبر از یه تقویم متفاوته. تقویمی که هر روز رو براتون تبدیل به یه روز فراموش نشدنی می کنه. تقویمی که بهتون کمک میکنه توی زندگی خوشحال تر و پرانرژی تر از قبل باشید!

رنگی رنگی برای بهتر و رنگی تر شدن زندگیهامون یه اپلیکیشن اندرویدی به نام “تقویم رنگی رنگی” رو درست کرده! توی این تقویم هر روز یه مناسبت خاص داره، ولی نه از اون مناسبت هایی که توی تقویم های معمولی می بینیم. توی تقویم ما، همه ی مناسبت ها و اتفاق ها منحصر به فرد هستن. روزهای قراردادی که اول از همه آدمهای رنگی راجع بهش میدونن و رفته رفته حرفش رو بین همه ی اطرافیانشون پخش می کنن تا همه با هم یک جامعه ی شاد و موفق رو تشکیل بدیم.

توی تقویم رنگی، هدف اینه که به خودمون حس های خوب رو یادآوری کنیم، و هر روز صبح پیشنهادی برای زندگی سالم تر و شاد تر داشته باشیم. مثلا یک روز میتونه “روز استفاده از وسایل نقلیه عمومی”، “روز به هیچ وجه دروغ نگفتن”، یا “روز تعریف کردن از کسانی که در طول روز می بینیم باشه”، و همراه با اسم روز، رنگی رنگی کلی پیشنهاد کار و فعالیت برای انجام دادن توی اون روز بهتون میده. تقویم رنگی رنگی یه نوع شیوه و نگرش جدید به روزهای پیش رومونه. با این تقویم یاد میگیریم چطور هر روز دلخوشی های کوچکی برای شاد بودن و مفید زندگی کردن پیدا کنیم که نه تنها در اون روز خاص، بلکه برای همه ی روزهای زندگی میتونن قابل اجرا باشند.

نسخه ی جدید تقویم رنگی رنگی کلی امکانات جدید داره که استفاده از اون رو براتون خیلی راحت تر میکنه! این امکانات شامل: اضافه کردن یادداشت روزانه، انتخاب ویجت در طرح ها، رنگ ها و سایزهای مختلف، نمایش روزهای شمسی، قمری و میلادی در یک تقویم، امکان به اشتراک گذاری روزها و…. هست! تقویم رنگی رنگی حرفه ای رو دانلود کنید تا شما هم از امکانات جدید این اپلیکیشن برخوردار بشید!


توضیح

* برنده جایزه برترین اپلیکیشن به انتخاب کابران در دومین جشنواره موبایل ایران
* برنده جایزه دوم بهترین نرم افزار تخصصی / کاربردی ایران در جشنواره پردیس دانشگاه شریف

تقویم رنگی رنگی یه تقویم حرفه ای خوشگله که علاوه بر اینکه برای هر روز یه مناسبت رنگی بهتون پیشنهاد می ده، امکانات حرفه ای تقویم مثل یادداشت برداری یا یاد آوری تولد دوستان رو هم داره. مناسبت های این تقویم در هیچ جای دیگه ای پیدا نمی شن و مخصوص آدم های رنگی است. مثلا "روز بی مناسبت هدیه دادن"، "روز کتاب خوندن"، "روز غذا دادن به حیوونها" یا "روز غر زدن ممنوع".


امکانات رنگی رنگی حرفه ای:

- مناسبت های رنگی رنگی برای هر روز
- همگام سازی با اکانت گوگل و ذخیره یادداشت ها در سرور گوگل
- نمایش تاریخ شمسی / میلادی / قمری
- امکان اضافه کردن یادداشت برای هر روز
- امکان تنظیم reminder برای یادداشت ها
- تقویم تولد برای یاد آوری تولد دوستان
- امکان انتخاب دوستان از دفترچه تلفن
- یادآوری خودکار تولد های دوستان
- سه سایز ویجت با layout های متنوع
- امکان تعیین layout و رنگ بندی ویجت ها توسط کاربر
- مبدل تاریخ میلادی به شمسی و برعکس
- تقویم بی انتها ! ببینین سال 1400 تولدتون چند شنبه است
- نمایش مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال 1393
- امکان به اشتراک گذاری مناسب ها با دوستان
- امکان انتخاب تقویم اصلی ( شمسی یا میلادی )
- نمایش / عدم نمایش تقویم قمری به انتخاب کاربر

تقویم رنگی رنگی، برای آدم های رنگی است. آدم هایی که سعی می کنند دنیای خودشون رو بسازند. این تقویم یکی از محصولات مجله آنلاین رنگی رنگی است:

 

لینک دانلود اپلیکیشن تقویم رنگی رنگیحرفه ای (بازار)

 لینک دانلود اپلیکیشن تقویم رنگی رنگی حرفه ای ( مایکت)

نسخه ی قدیمی اپلیکیشن تقویم رنگی رنگی اما همچنان موجود هست که اون رو میتونید از اینجا دانلود کنید.

یا اینجا

 

 

  انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1052

برچسب های مهم

https://telegram.me/bokkade

فروش الگوهای خیاطی و چرم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما